keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

kokous

Oli Hyviksen hallituksen kokous. Olin hermoillut kokousta etukäteen, koska siellä oli esillä ihan hölmöjä asioita. Olin kuullut huhuja erinäisistä asioista. Mua otti viime viikolla aika lailla pattiin, koska homma tuntui ihan hullujen touhulta. Samoja asioita tuodaan kokouksesta toiseen - koska työntekijät juovat kahvia, juodaanko tanssikurssilla kahvia. Apua! Onneksi esityslistassa oli myös ihan järkeviä ja tärkeitä asioita. Tollaset kahvinkeittoasiat vievät aikaa muilta tärkeämmiltä asioilta.

Nyt kokouksen jälkeen olen ihan hyvällä mielellä. Useammat ihmiset sanoivat ääneen, että on typerä jatkuvasti puhua hallituksen kokouksissa samoista asioista niinkuin oltaisiin muuttamassa jo tehtyjä päätöksiä. Ja eikö ole tärkeämpiäkin asioita puhuttavana kuin kahvinkeitto. Ensimmäistä kertaa mulla oli perusteltuja mielipiteitä, joita toin esille ja omat esitykseni menivät läpi.

Ei kommentteja: