lauantai 7. marraskuuta 2009

ei ole


Inkivääri heitti haasteen, johon tartuin. 7 asiaa, mitä minulla ei ole. Jatka omassa blogissasi.


Minulla ei ole

1. autoa. Todennäköisesti ei enää tulekaan.

2. miestä. Tällä haavaa ei vois vähempää kiinnostaa.

3. kukkivaa kukkaa sisällä. Olen monta päivää suunnitellut ostaa vaikka vain yhden ruusun.

4. koiranpentua. Toivottavasti osaan pysyä erossa sellaisista.

5. porakonetta. Kai joka huushollista pitäisi sellainen löytyä?

6. kunnollista yöpöydän lamppua. Koska olen kovin kronkeli, en ole löytänyt sopivaa.

7. kivan näköistä pipoa. Sovitin eräässä marketissa kivaa, mutta en raskinut maksaa akryylipiposta 25 €:a.

4 kommenttia:

Inkivääri kirjoitti...

Mullon jotain noista, mutta kaunis pipo puuttuu:) Ei siksi ettei maailmassa olisi kauniita pipoja vaan siksi etteivät ne ole kauniita enää minun päässäni8]

Hallatar kirjoitti...

Minullakin on pipo-ongelma. Liian iso pää. Ja sitten tukka jotenkin kiinni sutaistuna niin, että pipoihin jää möykky...

joulutar kirjoitti...

Minäkin olin etsimässä pipoa ja löysinkin mukavan Citymarketista, hinta vain 6,90€. Luonnonvalkoinen lettikuvioinen, eikä liikaa kiristä!
Mikään ei oo niin inhottavaa kuin kutittava ja kiristävä pipo ;))

Rouva Nordman kirjoitti...

Mullakaan ei ole porakonetta. En tiedä, onko meillä edes vasaraa :)