sunnuntai 8. helmikuuta 2009

sohva

Lueskelin päivällä sisustusblogeja. Voi, kun ihmisillä on kauniita kuvia ja koteja!

Kun eilen rapsuttelin viimeisiä tapetteja, mietin että uuden makuuhuoneen myötä kodistani tulee yhä enemmän mun näköiseni. Ennen huone oli sisustettu Saaran tyyliin.
Voi, kun joskus olisi rahaa ostaa olkkariin uusi sohva. Tällaisesta haaveilen tällä hetkellä.
Mulla on punainen nojatuoli ja mattokin on pääväriltään punainen. Onkohan huoneessa liikaa punaista, jos olisi punainen sohva... No, kaipa tätä mallia saa muunkin värisenä.
Katsoin Tuulen viemää. Olipahan sirkutusta ja lirkutusta! Huh! Edellisestä kerrasta on aikaa ja seuraavaan kertaan voisi olla 20 vuotta. Riitti vuosiksi tätä lajia.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Niina, kiitos käynnistä taas! Musiikki pelastaa elämäämme aika paljon, eikö vaan? Sisko lähettää mulle aina näitä brittisuosikkeja. Tuo sohvahomma..tuo on aivan ihana! Minusta punainen on nätti eikä oo niin arka. Valkoinenhan ois tosi kaunis mutta kovin epäkäytännöllinen keirun kanssa.. Oon tuumannut ja haaveilen itsekin semmoisesta kunnon isosta sohvasta josta saa myös hyvän vuoteen (tarvittaessa kahdelle tietty..:)) Minulla ei oo erillistä makuuhuonetta -on tupakeittiö ja huone,eli hellahuone/kööki,ja kammari, niinku tää on joskus suunniteltu vuosisadan alussa. Kammariin ei sovi sekä sohva että sänky, nyt siellä on 120cm sänky... Pitää valita ja vierasvaraakin ois hyvä olla. Köökissä mulla on wanha puusohva jossa voin tarvitessa nukkua...Mutta, kodin sunnitteleminen ja laittaminen on mukavaa puuhaa. Hissukseen hyvä tulee. Mukavaa viikkoa sullekin!